MSX-125 GROM

 

SZÓLÍTS CSAK
GROMNAK!

 
Kétségtelen, hogy a legfiatalabb motoros korosztályt céloztuk meg a 2013-ban megjelent MSX Grommal, ami egyes piacokon Mini Street X-Treme néven volt kapható. Az apró, mégis „felnőtt” motor nemrég modellfrissítésen esett át, így minimalista idomzattal, figyelemfelkeltő LED-fény-szóróval, valamint összetéveszthetetlenül modern külsővel folytatja pályafutását. Ráadásul az egyediségre vágyó tulaj-donosok szabadon alakíthatják a stílusát, ugyanis a karcsú ido mok mindössze három csavar meglazításával lecserélhetőek. Mivel első-sorban városban használt jármű, lényeges, hogy könnyen, éppen csak odapillantva leolvasható az LCD-műszeregység, melyen immáron fordulatszámmérő, fokozatkijelző, sebességmérő, két napi számláló, üzemanyagszint-jelző és óra is található.

Vadonatúj, 124 cm3-s, léghűtésű, kétszelepes hajtómű dolgozik az MSX125 Gromban. A rugalmas, 10 LE-s csúcsteljesítményű erőforrás igazán sokoldalúvá teszi a modellt, miként azt el is várják a motorosok egy jó értelemben vett mindenestől. Valószínűleg hálásak lesznek az új, ötfokozatú váltóért is, hiszen így 92-ről 94 km/h-ra nőtt a végsebesség, és a fokozatokat kapcsolgatva igazán „nagymotoros” érzést nyújt a vidám 125-ös. Futóműve igazi „osztályon felüli” minőséget képvisel, elvégre 31 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított első teleszkóppárja nagyban csökkenti a rugózatlan tömeget, mi több, a hagyományostól eltérő, nagydugattyús kialakítás révén sokkal hatékonyabb csillapítás jellemzi. A nagymotorokról ismerős, masszív alsó és felső villahíd tovább javítja az első futómű merevségét, s ezzel a kezelhetőséget is, csakúgy, mint a könnyű, mégis robusztus központi rugóstag, valamint a hozzá kapcsolódó, zártszelvényből készült lengővilla. Látványelemnek sem utolsó az új, 5 küllős, 12 colos átmérőjű, öntött alumínium felni, melyre elöl 220, hátul pedig 190 mm-es féktárcsákat rögzítettünk.
 
 

Letölthető brosúrák: