MSX-125 GROM

 

Maga
a vagányság

 
Jóllehet, csak 2013-ban jelent meg a modell, mára világszerte a fiatalok kedvelt közlekedési eszközévé vált, hiszen könnyű, apró gép a nagymotorok összes erényével. Népszerűségét részben annak köszönheti, hogy rendkívül könnyen átalakítható – a vázat és erőforrást takaró burkolatok mindössze három-három csavar kiszedésével lecserélhetőek. Szemből megpillantva az egyedi LED-fényszóró a leghangsúlyosabb elem, míg a nyeregből előretekintve a kisméretű, formás műszeregyégen akad meg a tekintet. Utóbbiról leolvasható a pillanatnyi sebesség, a fordulatszám, a sebességfokozat és az üzemanyagszint, továbbá két kilométerszámláló, valamint óra ékesíti a kijelzőt.

Vázában 125 cm3-es, léghűtésű, kétszelepes egyhengeres duruzsol, a lendületes közlekedésre hangolt erőforrás csúcsteljesítménye 10 lóerő. Gázadásra lendületesen lő ki a Grom, és a fokozatokat lelkesen kapcsolgatva 95 km/órás végsebességet érhet el.

A modell karcsú, 31 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított első villája jelentősen csökkenti a rugózatlan tömeget, sőt hagyományostól eltérő, nagydugattyús kialakítása révén – a teljes mozgási tartományban – hatékonyabb csillapítás jellemzi. A nagymotorokról ismerős, masszív, alsó és felső villahíd tovább fokozza az első futómű merevségét, akárcsak a könnyű, mégis masszív központi rugóstag és a hozzá kapcsolódó, acél, H-profilú lengővilla. A Grom ötágú, 12”-os öntött alumínium kerekei látványelemnek sem utolsók, ezekre 220 mm-es átmérőjű első és 190-es hátsó féktárcsát rögzítettünk két- és egydugattyús féknyergekkel.
 
 

Letölthető brosúrák:

Hírlevél feliratkozás

Autós hírlevél
Motoros hírlevél