CRF 450R

 

RAJT! ÉLRE TÖRÉS.
GYŐZELEM!

 
Fogtuk a korábbi CRF450R modellt, és továbbfejlesztettük. Pontosan ez kell egy MXGP világbajnokság megnyeréséhez. A teljesen új vázzal kisebb tömeget sikerült elérnünk, amelyhez a gyári csapat által beállított, kiegyensúlyozott merevség, újratervezett kormánygeometria és még nagyobb tapadást biztosító felfüggesztés párosul. Az újratervezett légbeömlőnek, a hengerfejnek és a kipufogórendszernek köszönhetően a motor jóval nagyobb teljesítmény és forgatónyomaték leadására képes a középtartományban, amely simább gázreakcióval egészül ki. Az újragondolt dekompresszor és az új hidraulikus tengelykapcsoló hihetetlen megbízhatóságot eredményez. A Honda állítható nyomatékszabályzója (HSTC) 3 különböző teljesítményszabályozási móddal rendelkezik a kiváló hátsókerék-tapadás érdekében, a HRC rajtvezérlés funkciója pedig elképesztő teljesítményt biztosít az első 100 méteren. Az új váz még karcsúbb, még könnyebb és még egyszerűbben irányítható. Minden eddiginél egyszerűbb már a rajtnál az élre kerülni, és megalapozni a győzelmet.
 
 

Letölthető brosúrák:

Hírlevél feliratkozás

Autós hírlevél
Motoros hírlevél