CMX 500 - REBEL

 

AZ ÖNKIFEJEZÉS
ÚJ ESZKÖZE

 
Modern műszaki megoldások és az időtlen bobberek formajegyei egy motorban – ez a Rebel 500. 690 mm alacsonyan rögzített nyergének és természetes üléshely-zetének köszönhetően lazán, enyhén nyújtott karral irányít -ható, miközben a pilóta lába az enyhén előretolt lábtartón pihen. A rengeteg extra felszerelés révén kizárólag a tulaj-donos fantáziája szab határt annak, hogy mennyire legyen lázadó a saját ízlésére formált Rebel.

Mi több, ideális választás kezdőknek, hiszen a 471 köbcentis, 8 szelepes kéthengeres 46 LE-s csúcsteljesítményű, A2 jogosítvánnyal is vezethető. Rendkívül nyomatékos, rugalmas gép, mely már alapjárattól lendületesen gyorsít, hála a kiemelkedő, 43,3 Nm-es legnagyobb forgatónyomatéknak. Nagyban megkönnyíti használatát a nyomatékha-tárolós tengelykapcsoló, mivel így csekély erővel működtethető a kuplungkar és visszakapcsoláskor sem csúszik meg a hajtott kerék. A koromfekete, puskacsőként meredő kipufogó ropogása már csak hab a tortán…

Egyértelmű, hogy a masszív, acél csőváz szabja meg a Rebel formavilágát, kiegészítve a 16 colos, öntött alumíniumkerekekkel, melyeken széles, 130/90-16 és 150/80-16-os abroncsok feszülnek. Macsó megjelenését tovább fokozza, ha leszereljük a – könnyen eltávolítható – utasülést és hátsó lábtartót. Viselkedését tekintve viszont kezesbárány, hiszen a 41 mm-es csúszószár-átmérőjű villa és a nitrogénnel töltött, kettős hátsó rugóstag eszményi úttartást ígér. Legyen szó száraz vagy nedves aszfaltról, a kétcsatornás ABS-szel felügyelt fékrendszer gyorsan és biztonságosan lassítja a motort. LED-világítása és kör alakú, 100 mm-es átmérőjű, „negatív” LCD-kijelzője, valamint fokozatkijelzője prémium minőséget sugároz. A Rebel S még látványosabb: metálezüst (Axis Grey Metallic) fényezés, lámpaburkolat, sötétített légterelő, teleszkópharmonika és díszes varrású nyereg ékesíti a modellt.
 
 

Letölthető brosúrák: