CMX 500 - REBEL

 

AZ ÖNKIFEJEZÉS
ESZKÖZE

 
A Rebel egy olyan klasszikus bobber, amely sajátos stílusával csak úgy vonzza a tekintetet. Nyeregmagassága mindössze 690 mm, ezáltal az alacsonyabbaknak sem okoz gondot a megállás és a pihentető üléshelyzet, melyben a nyújtott karok összhangban vannak a középen elhelyezett lábtartókkal. Jól tudjuk, hogy a bobberek rajongói szeretik az egyediséget, ezért megannyi kiegészítőt, felszerelést kínálunk a Rebelhez. Engedje hát szabadjára fantáziáját, és építse meg álmai motorját! 471 köbcentis, soros, kéthengeres erőforrása egyenletes teljesítményleadásáról híres, és mivel éppen 48 lóerős, A-s és A2-es jogosítvánnyal is vezethető. A nyolcszelepes, 43,3 Nm-es forgatónyomatékú hajtómű alapjáratról gyorsítva is rendkívül rugalmas és vehemensen követi a gázparancsokat. Szóval csak adjon gázt, és máris határozott bariton tör elő a puskacsőre emlékeztető kipufogóból! Mivel rásegítős, nyomatékhatárolós tengelykapcsolót építettünk be, a kuplungkar kis erővel működtethető és gyors visszakapcsolások közben sem csúszik meg a hátsó kerék.

Elég rápillantani a Rebelre, hogy szembetűnjön a klasszikus acél csőváz, miként a 16”-os, öntött könnyűfém felnik, valamint a széles, ballonos abroncsok is az egykori épített gépeket idézik. Átalakítaná a gépet? Nosza, a hátsó ülés, illetve a lábtartó pillanatok alatt levehető, és máris kész a letisztult, egyszemélyes cirkáló! A stílusos Rebel úttartásáért 41 mm-es csúszószárátmérőjű, nitrogéngázzal töltött villa felel, kéttárcsás fékrendszerének működését pedig ABS felügyeli, hogy a vezető nedves, csúszós úton is magabiztosan lassíthasson. Bár a lámpatestek régies stílusúak, mindegyik LED, emellett a hagyományos, kerek házba illesztett műszeregység is negatív szedésű LCD, sőt még fokozatkijelző is helyet kapott rajta. Többre vágyik? Íme, itt a Rebel S, mely még vonzóbb jelenség metálszürke (Axis Grey Metallic) fényezésével, fejidomával, sötétített plexijével és a régies hatást erősítő, bevarrásokkal díszített nyergével.
 
 

Letölthető brosúrák: