CB125F

 

ERŐS
KEZDÉS

 
Csak adjon gázt, és hagyja maga mögött a forgalmat! Nem kérdés, hogy a CB125F nyergében egy új, kalandal teli világ nyílik meg előttünk. A tökéletes ingázóként aposztrofált CB125F immáron szuperhatékony eSP erőforrással, továbbfejlesztett vázzal és kerekekkel, valamint 11 kg-mal könnyebben kerül a szalonokba. Arra törekedtünk a tervezés során, hogy a nagyobb CB-k hangulata és stílusa köszönjön vissza a CB125F-en – erre utal a felfelé szélesedő üzemanyagtartály és a jellegzetes, ezüstszínű oldalidom is. Rögtön szembetűnik, hogy látványosabb fényezésű lett a remek időjárás-védelmet nyújtó fejidom, melynek csillogását csak foko zza a fekete erőforrás, kipufogó, valamint a tűzpiros hátsó rugóstag. A motor használatát és karbantartását nagyban megkönnyíti a masszív utaskapaszkodó, valamint az alapáras középállvány.

Csökkentett súrlódású, egyhengeres, léghűtéses, kétszelepes eSP (ti. enhanced Smart Power) erőforrásában olyan műszaki csemegék bújnak meg, mint a tűgörgős szelephimba, a hengert és a dugattyút hűtő olajfúvóka vagy a csekély fogyasztást szavatoló PGM-FI üzemanyag-befecskendező. Az áramtermelést ezentúl önindítóként is funkcionáló generátor (ACG) végzi, ami jelentősen csökkenti a hajtómű tömegét. A hasznos fejlesztéseknek köszönhetően 1,5 l/100 km-re csökkent a fogyasztás, míg a hatótáv megközelíti a 750 km-t. Nagy szakítószilárdságú, acél csőváza és a hozzá kapcsolt felfüggesztése haté-konyan nyeli el az úthibákat, a nagy átmérőjű, 18”-os, öntött alumíniumkerekek pedig átlagon felüli úttartást és menetkomfortot ígérnek. Kombinált fékrendszer (CBS) osztja el a fékerőt az első tárcsa és a hátsó dob között, még biztonságosabbá téve a lassítást. Látványos részlet a LED-fényszóró és az LCD-műszeregység, utóbbiról leolvasható az aktuális váltófokozat, a pillanatnyi és átlagfogyasztás, a hatótávolság, mi több, ECO-felirat jelenik meg, ha takarékosan motorozik a pilóta.
 
 

Letölthető brosúrák: