Africa Twin

 

A SIVATAGBAN SZÜLETETT,
JÖHET HÁT BÁRMILYEN TEREP

 
Az évtizedes tapasztalattal, kompromisszumok nélkül épített új CRF1100L extrém terepen is kön�nyedén boldogul. Megnövelt össz-lökettérfogatú, 1084 cm3-es, soros, kéthengeres motorja teljesítményben és forgatónyomatékban is túltesz elődjén, miként a továbbfejlesztett futómű is komoly előrelépést jelent. Maga a váz könnyebbé vált, s immáron CRF450R-stílusú, alumínium lengővilla kapcsolja össze a hátsó kerékkel és ebből az anyagból készül az új, csavarokkal rögzített segédváz. A hattengelyes helyzetérzékelő (IMU) rendkívül pontos adatokkal teszi precízebbé a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) és az Egykerekezés-gátló (Wheelie Control) működését, a különféle menetüzemmódok pedig minden helyzetben biztonságossá teszik a motorozást. A hátsó keréken kikapcsolható kanyar-ABS ugyancsak használható terepes üzemmódban, hasonlóan a Honda egyedülálló, extraként rendelhető Dupla Kuplungos Automatikus Váltójához (DCT). A magasra emelt kormány ülő- és állóhelyzetben egyaránt megkönnyíti az irányítást, az átformált, vékonyabb ülés pedig a könnyebb kezelhetőségen túl a nagyobb kényelmet szolgálja. A harcias, terepralis idomzat nemcsak karcsú építésmódjával segíti az előrejutást, a kompakt fejidom és légterelő a tájékozódást is megkönnyíti. A színes, 6,5 colos TFT-kijelző egyebek mellett Apple CarPlay® alkalmazással és bluetooth-kapcsolattal járul hozzá a gondtalan túrázáshoz, s komoly fegyvertény, hogy alapfelszereltség a nappali menetfénnyel (DRL) kiegészített, vetítőlencsés LED-fényszórópár.
 
 

Letölthető brosúrák: