Africa Twin

 

A SIVATAGBAN SZÜLETETT,
DE BÁRHOL HELYTÁLL

 
Az évtizedes tapasztalattal, kompromisszumok nélkül épített CRF1100L Africa Twin extrém terepen is könnyedén boldogul. Az 1084 cm3-es, soros, kéthengeres motorja teljesítményben és forgatónyomatékban is túltesz elődjén, miként a továbbfejlesztett felfüggesztés is komoly előrelépést jelent. Kis tömegű, erős acélszerkezetre épül az Africa Twin, amelyhez csavarral rögzített alumínium segédváz kapcsolódik. A korábbinál könnyebb és merevebb, alumínium lengővilla a CRF450R krosszmotort idézi, csak úgy, mint a nagy rugóutakkal felvértezett, fordított teleszkópokra és központi hátsó rugóstagra épülő Showa futómű. A hattengelyes helyzetérzékelő (IMU) rendkívül pontos adatokkal támogatja a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) és az Egykerekezés-gátló (Wheelie Control) működését, a különféle menetüzemmódok pedig minden helyzetben biztonságossá teszik a motorozást, különösképp, hogy a GRAVEL, a TOUR és az URBAN program mellett OFF-ROAD beállítás is elérhető. A hátsó keréken kikapcsolható kanyar-ABS ugyancsak használható terepes üzemmódban, hasonlóan a Honda egyedülálló, extraként rendelhető Dupla Kuplungos Automatikus Váltójához (DCT).

A magasra emelt kormány ülő- és állóhelyzetben egyaránt megkönnyíti az irányítást, a gondosan formált, vékony ülés pedig a könnyebb kezelhetőségen túl a nagyobb kényelmet is szolgálja. A terepralis idomzat nemcsak karcsú építésmódjával, valamint kompakt fejidomjával és légterelőjével segíti a világjárást, hanem páratlan időjárás-védelmével is, minden helyzetben óvva a vezetőt és utasát. A színes, 6,5 colos TFT-kijelző egyebek mellett Apple CarPlay® alkalmazással, valamint Bluetooth kapcsolattal járul hozzá a gondtalan túrázáshoz, és alapfelszereltség a nappali menet fénnyel (DRL) kiegészített, vetítőlencsés LED-fényszórópár is. A fekete és a piros modellváltozat mellé megérkezett a háromszínű kivitel is, valamint COMFORT, DESIGN és LUGGAGE tartozékcsomagok közül választhatnak a tulajdonosok.
 
 

Letölthető brosúrák: