Rebel 1100

 

LÉTELEME A
LÁZADÁS

 
Itt az idő, hogy a motorozás következő szintjére lépjen! Kóstoljon bele valami egészen újba a Rebel 1100 nyer-gében! A modell egyszerűségében szép, letisztult vonalvez etése és „ballonos” abroncsa a korabeli bobbereket idézi, mégpedig napjaink technikájával ötvözve. Kétségtelen, hogy ez egy bámulatos motor, ami a belvárosi utcák ékköve, sőt sokkal több annál…

Hála az elektronikus gázmarkolatra épülő motorvezérlésnek, a Honda Állítható Nyomatékszabályozónak (HSTC) és egykerekezés-gátlónak (Wheelie Control) gyerekjáték a vezetése. Irányítását 3 alapértelmezett menetüzemmód teszi igazán könnyeddé és pihentetővé, melyek közül a STANDARD – részterhelésen – kezesbáránnyá varázsolja, de ahogy emelkedik a fordulatszám, egyre több erőt szabadít fel. RAIN üzemmódban csökken a teljesítmény és a motorfék mértéke, illetve hamar közbeavatkoznak a segédletek, ezzel szemben SPORT programban szinte szabadkezet kap a vezető. Egyedülálló módon dupla kuplungos erőátvitellel is elérhető a modell, és az sem mindennapi, hogy alapáras felszerelés a sebességtartó automatika. Lám, egy stílusos bobber is lehet praktikus, erről árulkodik a levehető utasülés, valamint a nyereg alatti, 3 literes, USB-C-töltőaljzattal kiegészített rekesz. Noha ez egy klasszikus cirkáló, otthonosan mozog a tempós kanyarokban is. Remek úttartást szavatoló, patronos villájának fekete, külső alumíniumcsövei présöntéssel készülnek, a 43 mm-es átmérőjű belső szárat pedig látványos, sötétkék titán-oxid bevonat védi. A két hátsó, állítható előfeszítésű rugóstag hidraulikafolyadéka immáron külső tartályba áramlik, ezáltal még egyenletesebbé vált a csillapítás. Fáradhatatlan fékrendszere radiálisan rögzített, négydu-gattyús első nyeregből, 330 mm-es első és 256 mm-es hátsó tárcsából áll, működését természetesen ABS felügyeli. A modell ötküllős, sportos megjelenésű, öntött alumíniumkerekeit igen vaskos, 180/65 B16, illetve 130/70 B18 méretű abroncsok ölelik körbe.
 
 

Letölthető brosúrák: