Rebel 1100

 

Vérbeli
lázadó

 
A Rebel CMX1100 azoknak készül, akik másra, többre vágynak. Ez egy műszakilag kifinomult, széles abroncsokon futó klasszikus, melynek sziluettje a hatvanas évek bobbereit idézi. Olyan magával ragadó, hogy megfordulnak utána az utcán – egyszerre múltidéző és modern.

Nyomatékos, egyben karakteres kéthengerese lelkesen pörög, miközben Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) felügyeli a biztonságos gyorsítást. Négy választható üzemmódja más és más személyiséggel ruházza fel a Rebelt: STANDARD-ra kapcsolva – alacsony fordulatszámon – nyugodtan cirkálhatunk vele, de kipörgetve igazi erőgéppé válik, míg RAIN-re váltva óvatos teljesítményleadás és motorfék jellemzi, a HSTC és az Egykerekezés-gátló pedig a legmagasabb fokozatra vált. Ezzel szemben SPORT-ban hevesen, ámde kiszámíthatóan reagál az elektronikus gázmarkolat parancsaira, és a vezetéssegítő rendszerek alig avatkoznak közbe. A sebességtartó automatika alapfelszereltség, a hatfokozatú, duplakuplungos sebességváltó opcionálisan választható. A hátsó üléspárna könnyen fel- és leszerelhető, az ülés alatt pedig USB-C csatlakozóval megspékelt, 3 L-es tárolórekesz található.

A Rebel – 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, patronos első villájával és külső gáztartályos rugóstagjaival – csak úgy falja a kanyarokat, és féktávon is brillírozik, elvégre elöl 330 mm-es átmérőjű tárcsák és négydugattyús, radiálisan rögzített nyergek felelnek a lassításért. Hátul 256 mm-es tárcsát találunk egydugattyús féknyereggel, és miként megszokhattuk, ABS garantálja a biztonságos fékezést. A motor stílusát nagyban meghatározzák a ballonos, 130/70-B18-as és 180/65-B16-os méretű abroncsok, valamint az Y-küllős, öntött alumíniumfelnik.
 
 

Letölthető brosúrák:

Hírlevél feliratkozás

Autós hírlevél
Motoros hírlevél