Gold Wing Tour

 

A LUXUSTÚRÁZÁS
MŰVÉSZETE

 
A Gold Wing Tour szállítókapacitás, felszereltség, menetkomfort és teljesítmény terén is a legmagasabb színvonalat képviseli. Ugyanaz a hihetetlenül erős, hathengeres, 1833 köbcentis, 170 Nm-es hajtómű mozgatja, mint az alapmodellt, és természetesen a négy menetüzemmódot felkínáló motorvezérlés, az elektronikus szabályozású futómű, a kettős, kombinált fékrendszer (D-CBS) és a blokkolásgátló is szériatartozék. A hátsó kerék kipörgését, illetve tapadásvesztését megakadályozó Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) sem hiányzik a repertoárból. A modellt hétfokozatú DCT váltóval forgalmazzuk, melyet légzsákkal is felszereltünk, egyedülálló védelmet nyújtva vezetőnek. Hogy minden szempontból a maximumot hozza, számos fejlesztést hajtottunk végre a 2021-es modellévre. A hidraulikus fedéltartó teleszkópokkal ellátott, két teljes értékű bukósisak befo-gadására alkalmas hátsó túradoboz befogadóképességét 11 literrel 61 literre növeltük, új, luxus színvonalú szarvasbőr-műbőr kárpittal vontuk a nyerget és 23 fokra módosítottuk az utas háttámlájának dőlésszögét, hogy még kényelmesebben teljen az utazás.

Miként az egy luxustúrázótól elvárható, a Smart Key intelligens kulcs minden zárat kezel, a két USB-C-töltőaljzat révén pedig könnyedén tölthetőek a különféle mobil-eszközök. Persze ezzel nem ér véget a műszaki csemegék sora, az Apple CarPlay™- és Android Auto™-kompatibilis, 7 colos TFT-műszeregység, a továbbfejlesztett audio- és hangszórórendszer, a Hegymeneti Asszisztens (HSA) és a kis tem pój ú manőverezést segítő Séta üzemmód (a DCT kivitelnél) szintúgy rendkívül fontos, akárcsak a messze átlagon felüli időjárás-védelmet nyújtó szélvédő, melynek magassága és dőlésszöge elektromotorokkal állítható.
 
 

Letölthető brosúrák: