CB500F

 

A HOLNAP
MOTOROSAINAK

 
A kevesebb néha több – szól a mondás, és igaz ez a vadonatúj színekben pompázó csupasz CB500F-re is. Igazi streetfighterhez méltóan erőforrása kikandikál a formás idomok alól, változó keresztmetszetű, elvékonyodó kormánya pedig még agresszívebbé teszi a megjelenést. Jellegzetesen formázott üzemanyagtartálya tökéletesen bele-simul a sziluettbe, mégis elég nagy ahhoz, hogy ne kelljen gya kori tankolások miatt megszakítani az utat.

Folyadékhűtésű, nyolcszelepes kéthengerese 43 Nm-es legnagyobb forgatónyomatékot ad le (6500 f./percnél), és mivel csúcsteljesítménye 48 LE, A2-as jogosítvánnyal is vezethető a modell. Részterhelésen is kifejezetten fürge, sőt ez tűnik fel elsőként menet közben, hogy milyen elképesztően rugalmas az erőforrás az alsó és középső fordulatszám-tartományban. Észbontó hang árad a szabad áramlást nyújtó légszűrőházból és a módosított szerkezetű kipufogóból, így a könnyedén járó, hatfokozatú váltóval kapcsolgatva bizsergető zenei aláfestés kíséri a gyorsulást. A nagyobb CB-khez hasonlóan nyomatékhatárolós tengelykapcsoló felel azért, hogy visszakapcsoláskor se csússzon meg a hátsó kerék. Állítható előfeszítésű, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkóppárja és ProLink® himbarendszerhez kapcsolt központi rugóstagja egyaránt garancia a kényelmes utazásra és a remek úttartásra. Nagy fényerejű, sötét alapon világos LCD-műszeregysége rendkívül könnyen leolvasható, és váltófokozat-kijelző, illetve felkapcsolásra figyelmeztető ikon is látható rajta. LED-lámpáival és irányjelzőivel igazán könnyen észrevehető a motor, főként, hogy 56 km/órás sebesség felett vészfékezve automatikusan felvillannak az első-hátsó indexek, így figyelmeztetve a többi közlekedőt a hirtelen lassításra.
 
 

Letölthető brosúrák: