CB300R
Felnőtt
a feladathoz
Valami újra vágyik? Itt a Neo Sports Café stílusú és kiemelkedő teljesítményű CB300R! Üljön át nagyobb gépről vagy legyen ez a következő lépcsőfok a 125-ös után, a kimagasló műszaki tartalom és a csábító formaterv garantálja, hogy ideális társra lel a karcsú, fürge és élvezetes nakedben. A motor éke az elvékonyodó, streetfighteres kormány, az új, kényelmesebb nyereg, illetve az ultravékony LCD-műszeregység, melyen negatívban jelenik meg a pillanatnyi fordulatszám, üzemanyagszint, sőt a kiválasztott sebességfokozat is. Selyemfényű feketére fényeztük a modell erőforrását, gyémántalakú csővázát, lengővilláját, sőt az öntött, könnyűfém kerekeket is, és szálcsiszolt alumínium alkatrészekkel, látványos oldalidommal, valamint formás kipufogóval törtük meg a matt fényezés egyhangúságát.
Tagadhatatlan, hogy a közeli rokon CB1000R színei és vonalai köszönnek vissza a rajta, és az is a nagyobb CB-ket idézi, hogy – remekbeszabott váza mellett – 41 mm-es csúszószár-átmérőjű Showa SFF-BP fordított villa és állítható rugó-előfeszítésű központi rugóstag felel a kiváló úttartásért. Vészfékezés közben sem lehet panasz a stabilitásra, hiszen a 110/70R-17-es és 150/60R-17-es méretű gumik kiválóan tapadnak, a négydugattyús, radiálisan rögzített féknyereg működését pedig IMU-vezérelt ABS felügyeli. Ezáltal nem csúsznak meg az abroncsok és a hátsó kerék elemelkedésétől sem kell tartania.
Csak adjon gázt, és a motor határozottan lő ki a kanyarokból, hála a kiemelkedő forgatónyomatéknak (27,5 Nm/7750 f./perc), illetve csúcsteljesítménynek (31 LE/9000 f./perc), és autópályán is lazán felveszi a forgalom ritmusát. Városban és kacskaringós szerpentinen használva nagy segítség, hogy alapáras a rásegítős és nyomatékhatárolós tengelykapcsoló, mivel így kisebb erővel működtethető a kuplungkar, sőt kemény fékezés, illetve visszakapcsolás közben sem „pattog el” a hátsó kerék. CB300R – ha többre vágyik. Engedje szabadjára fantáziáját, és próbálja ki!
Letölthető brosúrák: