Hírlevél

Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Karbonnal erősített vázat tervez a Honda

Noha a nemrég még úgy tűnt, meghalt a hatszázas sportmotorok piaca, az egész hullámot elindító Honda már a CBR600RR feltámasztását tervezi - ám ennél sokkal érdekesebb, hogy milyen megoldásokat vetnek be. Ugyanis az új 600RR jó eséllyel a régi továbbfejlestése lesz, nem egy teljesen új modell - vagyis azt a receptet követik, ami a CBR1000RR-nél is bevált.

Leleplezték: Itt az új Honda Gold Wing!

Hetek óta tudjuk, hogy érkezik, de azért a hivatalos bemutatóra is maradt egy-két igazi meglepetés...

Felsorolni is nehéz, hány ponton változott – ráadásul drasztikusan – a közkedvelt világjáró, de azért teszünk egy próbát, röviden összefoglaljuk, melyek a ma reggel bemutatott Gold Wing legfontosabb új fejlesztései.

PRÓBA: HONDA CBR1000RR FIREBLADE – 2017.

Kilenc évig nem érezték szükségesnek, hogy utána menjenek a világnak. Kilenc évet vártam az új Fireblade-re, amiből húsz nyomorúságos perc jutott. Egyik kezével ad az Isten, másikkal meg elvesz.

Nincs már hely a szerénységnek

Mind a kettő túraenduró, ezres és kéthengeres, akár hasonlóak is lehetnének. De nem, hiába parkoltak egymás mellé, egy évtized választja el őket.

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

Honda CASCO

honda casco wide skyscraper

Új

RC213V-S

 Tricolor

Tricolor

 Tricolor
honda-slidehonda-slidehonda-slidehonda-slidehonda-slidehonda-slidehonda-slidehonda-slidehonda-slide

Áttekintés

A LEGKIVÁLÓBB MOTOGP-GÉP UTCAI HASZNÁLATRA

VILLÁMGYORS REAKCIÓK ÉS ELKÉPESZTŐ IRÁNYÍTHATÓ-SÁG - SZÜLETETT VERSENYZŐ
A világbajnoki győzelemhez nem elég pusztán a sebesség. Legalább ennyire fontos a könnyű, precíz irányíthatóság, méghozzá a legnagyobb tempónál is.
Elvégre az a leggyorsabb motor, ami a legegyszerűbben manőverezhető. A Honda 1958 óta van jelen a Man-szigeti TT-n, és számos megszámlálhatatlan exkluzív versenygépet épített, melyek győzelmet győzelemre halmoztak.

A HONDA HITVALLÁSA
Az RC213V-S azért született, hogy az RC213V közúton is futhasson.
Az utcai modell az RC213V műszaki alapjaira épül, elmondható tehát, hogy tervezésénél különösen nagy hangsúlyt kapott a tömeg-középpontosítás, a motor belső súrlódásának csökkentése, az alacsony súlyú alkatrészek felhasználása, a precíz gyártás és a rendkívül magasan képzett munkaerő. Ráadásként az RC213V-S megkapta az RC213V menetbiztonsági kiegészítőit is, így kezes, mint egy bárány.

Az RC213V-t úgy alakítottuk át utcai használatra, hogy csak a legkevesebb módosítást hajtottuk végre, ezért az RC213V-S szinte teljesen azonos a versenymotorral.

A HONDA FEJLŐDÉSE
Sok idő telt el azóta, hogy lehetővé vált ilyen nagy teljesítményű utcai motorkerékpárok gyártása. Szentül hisszük, hogy a fejlődés következő lépcsője maga a MotoGP-versenymotor.
A Honda motorkerékpárok azért készülnek, hogy boldoggá tegyék a közlekedőket, méghozzá a legjobb, legmodernebb technikai megoldások által.

RC213V-S ennek jegyében született, s minden szempontból a legmagasabb színvonalat képviseli.

Adatok, árak

Kiskereskedői ár  
Ár reg. adóval
Hamarosan
 
 

Motor

TÖMEG-KÖZÉPPONTO-SÍTÁSRC213V-8

Az RC213V konstrukciójának megalkotásakor különösen nagy hangsúlyt fektettünk a tömeg-középpontosításra, így a végsőkig fokozhattuk a motorkerékpár teljesítményét. A tehetetlenségi nyomaték jelentős csökkentésével még dinamikusabb és fordulékonyabb lett a modell. Az RC213V-S szinte teljesen úgy épül fel, mint az RC213V. Egyeznek például az idomzathoz felhasznált alapanyagok, és a gyártási folyamat is azonos. Hogy a pályamotorozás még élvezetesebb és gyorsabb legyen, az RC213V-S-hez sportcsomag is rendelhető, még közelebb kerülhet tehát az RC213V kódjelű versenymotorhoz.

 

ERŐFORRÁS

Az RC213V hajtásláncának fejlesztésekor arra törekedtünk, hogy MotoGP-győztes konstrukció szülessen. Két fő célt tűztünk ki magunk elé: olyan erőforrás kifejlesztését, ami kellőképpen erős, hogy a MotoGP-győzelemhez elengedhetetlen, extrém nagy sebességre gyorsítsa a gépet, ugyanakkor elég kis méretű ahhoz, hogy - a korábbi 800 köbcentis egységhez hasonlóan - beférjen az RC213V kompakt vázába. Így született meg a MotoGP szabályainak is megfelelő, 90 fokos hengerszögű, 999 köbcentis, V4-es hajtómű.

A kiemelkedő teljesítményt többek között a 360 fokos főtengely-elékeléssel sikerült elérni, ez ugyanis - a kipufogógázok lengéséből fakadóan - jelentősen gyorsítja az üzemanyag-levegő beáramlását a hengerekbe. Szintén nagy szerepe van a 90 fokos hengerszögű, V4-es RC213V-S-6 motorkonstrukciónak, hiszen ennél a kialakításnál egy kiegyensúlyozó-tengely segítségével jelentősen csökkenthetők a mechanikai veszteségek, kevesebb főtengelycsapágyra van szükség (3) a soros, négyhengeres hajtóművekhez viszonyítva, s nem mellesleg a zárt forgattyúház révén kisebb a pumpálási veszteség.

 

Extrák

A rendelhető eredeti gyári Honda kiegészítőket megnézheted a linkre kattintva, illetve a képeket böngészve! Árakról, raktárkészletről kérjük minden esetben az illetékes kollégával egyeztess! Áraink és a termékek rendelhetősége változhatnak.

Rendelhető gyári kiegészítők

Képekben...

Galéria

Használt motorok

  • Honda SH300
  • 2019-05-31_10h53_21.png
    •   Vételár (Ft):
    • 1 749 000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2019
    •   Extrák:
    • 35 literes hátsó doboz
    •   Futott km:
    • 210
    •   Szín:
    • fehér
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 279
    •   Üzemanyag:
    • benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 19
  •  
  • ZERO DS ZF14.4
  • IMG_1932.HEIC
    •   Vételár (Ft):
    • 4 490 000
    •   Első forgalomba helyezés:
    • 2019/03
    •   Futott km:
    • 10 500
    •   Szín:
    • Zöld
    •   Üzemanyag:
    • Elektromos
  •  
  • Honda CB500F
  • UNU-702 8.jpg
    •   Vételár (Ft):
    • 1 819 000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2019.05.
    •   Extrák:
    • Bukócső, középállvány
    •   Első forgalomba helyezés:
    • 2019.05.15.
    •   Futott km:
    • 6528
    •   Szín:
    • fehér
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 471
    •   Üzemanyag:
    • benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 35
  •  
  • Kawasaki ER 5
  • IMG_20200129_112502.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 469.000.-
    •   Vételár (Ft):
    • 469.000.-
    •   Évjárat (év/hó):
    • 1 997
    •   Első forgalomba helyezés:
    • 1997.06.11
    •   Futott km:
    • 31 737
    •   Szín:
    • piros
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 499
    •   Üzemanyag:
    • benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 35/48
  •