CB1100RS
MINDIG
AZ ÉLEN
Levetkőztettük és újraöltöztettük, így született meg a hetvenes évek versenymotorjait, illetve café racerjeit idéző CB1100RS. Gömbölyű, hegesztési varratok nélküli üzemanyagtartálya komoly tapasztalaton és szaktudáson alapuló kézimunkával készül, míg kerek fényszórója és két óra alkotta műszeregysége a Honda hőskorába repít vissza. Mindazonáltal a jelenkor nyomai is felfedezhetők a modellen. A friss, „ropogós” vonalak és a fénydiódás első-hátsó lámpák egyértelműen a XXI. század szülöttjei.
A CB1100RS szíve egy selymes járású, 1140 köbcentis, DOHC-vezérlésű Otto-motor, amelyet egyenletes teljesítmény-, illetve nyomatékleadás, gyors gázreakció és széles fordulatszám-tartomány jellemez. Az 1485 milliméteres tengelytávú CB1100RS sportosabb futómű-geometriával kerül a szalonokba, mint az alapváltozat, a villaszög csak 26 fok, az utánfutás pedig 99 milliméter. Az alacsonyabb, sportosabb üléspozíció révén a pilóta súlya előre került, igazodva ezzel az agresszívabb konstrukcióhoz.
A CB1100RS 43 milliméteres csúszószár-átmérőjű Showa Dual Bending Valve első teleszkópokkal, külső gáztartályos hátsó rugóstagokkal, 17 colos, öntött alumíniumfelnikkel, radiálisan rögzített, négydugattyús féknyergekkel és alapáras nyomatékhatárolós tengelykapcsolóval kerül a szalonokba, így kiváló menetkomfort és úttartás jellemzi.
Letölthető brosúrák: