Hírlevél

Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

Honda hírek

Szalonautók

  • Honda CR-V Executive 4WD 6MT
  • 20190328_083015.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 11.709.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2018
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • Platinium Whitwe Pearl
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1498
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 127/173
  •  
  • Honda Jazz 1.3 Elegance 6MT
  • 20181205_090321.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 5.664.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2019
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • Crystal Black Pearl
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1318
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 75/102
  •  
  • Honda Jazz 1.3 Elegance CVT
  • 20181205_090321 msolata.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 5.994.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2019
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • Crystal Black Pearl
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1318
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 75/102
  •  
  • Honda Civic 5D 1.5T Sport Plus 6MT
  • 20180310_081020.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 8.339.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2018
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • Lunar silver
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 14 987
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 134/182
  •  

Hogy lehet egy Honda ennyire olcsó?!


Ha ma azt mondaná valaki, hogy itt az összes Honda motorkerékpár kulcsa, vegyél egyet közülük, akkor nem kérdés: a Honda NC700S-ét akasztanám le. Nem a Fireblade-ét, nem a VFR-ét, de még csak nem is a Crosrunnerét. Ingyé' persze kevésbé válogatós az ember, de ez még pénzért sem drága: 1,7 milliótól indul, amivel agyonveri bármelyik konkurensét.

Ugrás a teljes cikkre...

Honda NC700X - Az új népmotor


Itt az új megoldás, a hétköznapi ingázás problémáira: a Honda NC700X praktikus, komfortos, gazdaságos és még szórakoztató is.

Ugrás a teljes cikkre...

Ez már a magyar álom?


Első blikkre csak egy nagyon finom modellfrissítést eszközölt a Honda legnagyobb kétkerekűjén, valójában azonban történtek változások a ruha alatt is. Óvatos, de fontos változások.

Ugrás a teljes cikkre...

Teszt: Honda NC700X


Egy tényleg új kategória születése

A Honda célja az NC700 családdal az volt, hogy tökéletesen feleljen meg az átlag motoros igényeinek. Nálunk erre az X betűjelű típus tűnik a legalkalmasabbnak.

Ugrás a teljes cikkre...

Egy tényleg új kategória születése


A Honda célja az NC700 családdal az volt, hogy tökéletesen feleljen meg az átlag motoros igényeinek. Nálunk erre az X betűjelű típus tűnik a legalkalmasabbnak.
Érdekes dolog a motorkerékpárok kategóriákba sorolása. Persze egy krosszmotort egy speedgéptől könnyű megkülönböztetni, de már a nagy túraendúrók (most nem ilyenről van szó!) is annyira összemosódnak a túramotorokkal, hogy szinte fölösleges különválasztani őket. Elég arra gondolni, hogy például a Ducati Multistrada vagy a Kawasaki Versys 1000 (utóbbit hamarosan teszteljük) ugyan hivatalosan endúró, mégis 17-es első keréken gördül.

Ugrás a teljes cikkre...