Hírlevél

Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

Honda CASCO

honda casco wide skyscraper

Honda Motor hírek

Újra próbálja a Honda a Crossrunnert


A 2011-ben bemutatott, az idén már nem is gyártott Honda VFR800X Crossrunner-nek ismét nekifut a japán gyártó.

 

A legendás és a sokáig csiszolt VFR800 sport-túra motor alapjaira épített crossover a Motorrevü szerkesztőség egybehangzó véleménye szerint egy nagyon jó motor volt, ám mégsem lett sikeres. Talán a magas vételára, talán más miatt, de nem viszonylag rövid időn belül lekerült a Honda kínálatából.

 

Honda Crossrunner 1

 

Azóta viszont alaposan újragondolták a VFR800-at is, így megnyílt a lehetőség egy friss Crossrunner előtt. A jövőre érkező újdonság többnek ígérkezik egy óvatos ráncfelvarrásnál. Immár az új VFR alapjaira építkező modell csúcsteljesítménye 104 lóerő lesz, de a közepes fordulaton leadott nyomatéka sokat javul, tehát az alapból nagyon lineáris, kezes viselkedésű motor még finomabban vezethető lesz. A sportosabb, karcsúbb dizájn mellett hosszabb rugóutakat (+2,5 cm) terveztek hozzá, illetve megkapja a 2014-es VFR elektronikai csomagját, amit HSTC névre keresztelt nyomatékszabályozó mellet blokkolásgátló, teljesen LED-es világításcsomag, markolatfűtés alkot.

 

Honda Crossrunner 2

 

Ezeken felül újak lesznek a kerekek, a fékrendszer és a váz: könnyebb segédvázat és új lengővillát terveztek hozzá, de marad a 17-es kerékméret, miközben a VFR800X továbbra is alkalmas marad könnyebb terep, földutak és murvás szakaszok lekűzdésére. A hírek szerint első körben csak Európában lesz kapható, az áráról még nem esett szó.

 

Forrás: motorrevu.hu