Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

Honda CASCO

honda casco wide skyscraper

Honda Motor hírek

Bámulatos új modelleket láttunk - EICMA - Motorkiállítás 2014

Írta: Stáhly Zsolt (Motorkerékpár értékesítő, Honda Szallerbeck)

A Honda Motor Europe Ltd. Mo-i Fióktelepe jóvoltából lehetőségünk volt élőben megnézni a milánói EICMA motorkiállítást. A kétnapos utunk első napján egy comói kirándulás is belefért. A csapatunk 18 főből állt, akiknek a nagy részét akkor ismertem meg.

Milánóban szakadó eső várt minket, ami egy kicsit beárnyékolta a kirándulásunkat. Egy nagy busszal indultunk neki Comónak, ahol az idegenvezetőinktől grátisz esernyőket is kaptunk. Kellett!!! A buszozás után vízre szálltunk, ahol egy kisebb hajóval megérkeztünk a Villa del Balbianello-hoz, a környék egyik nevezetességéhez. Több film (Star Wars, Skyfall) forgatási helyszíne is volt, ami nem meglepő a „kis házikót" látván.

como 1 como 2 como 3 como 4 como 5

Ezek után újra busz, majd felvonóval megérkeztünk egy étterembe, ahol a banda nekiesett az ebédnek. Teli hassal lementünk Comó belvárosába, ahol másfél órát áztunk. Este 7-re értünk a gyönyörű milánói szállásunkra, ahol egy órát pihentünk, majd pizzáztunk egy közeli étteremben. Az eső természetesen még mindig szakadt, így visszaérve a szállásra mindenki letesztelte a hajszárítót a cipőjében.

November 5-én eljött a kiállítás napja. A reggel korán volt, viszont ezt kompenzálta a svédasztal. Aznap is megvolt a létszám, így elindultunk a motorok felé. Természetesen a fényképezőgépem töltőjét itthon hagytam, így egy darab kép után le is merült. Szegedi kollégám kisegített és az idegeit feszegetve pár száz motoron lefényképeztettem magam. Ezúton is köszönöm! :)

honda RCV Repsol

Honda GP
honda gp

honda moto3

Egyből a Honda stand felé vettük az irányt, ami nem okozott csalódást. Nagy területen, igényesen, kategória szerint sorakoztak a Hondák. A legnagyobb szám az RCV1000 volt. A járgány egy csoda, csak kár, hogy nem lehetett kipróbálni... Formájában brutális és egyben letisztult, nem úgy, mint az Kawasaki H2-je. Az valami földönkívüli formatervező alkotása.Igaz nálunk is volt ilyen, a Vultus, ami nagyon kényelmes még 180 cm felett is.

Honda Vultus
honda vultus
honda vultus2

A Honda újdonságai közül az új Crossrunner tetszett a legjobban. A pofája kiköpött F-es, és a kormányon is pozitív irányban változtattak.

Honda Crossrunner
Honda Crosrunner1
Honda Crosrunner2

Sajnos az Afrika Twin-t, az 1000-es sor kettest csak emelvényen és jóóó sárosan láttuk.

Africa Twin
honda afrika twin
Honda AT Dakar
honda AT dakar

Honda CRF
honda crf

Jön még ugye a kis Forza (125), ami szerintem nagyon kedvelt lesz az óriási csomagterével. Az áráról nem túl jó híreket lehetett hallani, de majd kiderül. Mindenesetre a PCX-nek nem versenytársa.

Új Forza 125
honda forza125
Honda SH30
honda sh30

Volt idő körbenézni más márkáknál is. A Kawasaki és a Yamaha is kitett magáért standépítésben és a motorok is rendben voltak. Az én állam az MV Augusta motorjainál esett le igazán, viszont amikor ráültem 1-2 típusára visszavettem a földről. Naaagyon kényelmetlenek. A kínai motorgyártok – volt jó pár, aminek a feléről még nem is hallottam- közül a KEEWAY magasan a legjobb volt hoszteszlányok és a motorok terén is. Apropó hoszteszlányok, abban a Suzuki nyert! :)

suzuki1

További képek...

A kiállítás este 6-kor bezárt, ahonnan egyből a reptérre mentünk. Vacsora, hűtőmágnes, csoki, parfüm és irány haza.
Nekem ez a kiruccanás több szempontból is nagyon tetszett. Szuperül meg volt szervezve (igaz az esőt kiiktathattad volna Heni:) ), megismertem más kereskedések motorosait, extra helyeket néztünk meg, a kiállítás nagyon magas színvonalú volt és még a repüléssel is ki voltam békülve, ami nálam nagyon nagy szó!