Hírlevél

Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

Honda CASCO

honda casco wide skyscraper

Honda CASCO

honda casco wide skyscraper

Home

Huszadik helyre ugrott a világ legjobb márkáinak rangsorában a Honda


A legfrissebb Interbrand felmérés szerint 20. helyen áll a vállalat

  • A Honda márka értéke 22 696 milliárd dollárra nőtt
  • A Honda a negyedik legnagyobb járműipari márka
  • A márka értéke 31%-kal gyarapodott az elmúlt öt évben

A Honda jelenleg a világ 20. legjobb márkája az Interbrand „A legjobb globális márkák" kutatása szerint. A Honda értéke, a korábbi évekhez mérten 3%-kal nőtt, így immáron 22 696 milliárd dollár az értéke.

A Honda brand erejét bizonyítja, hogy komoly befolyással van a piacra – mondta Philip Ross, a Honda Motor Europe alelnöke. – Az új termékek széles skálája, kezdve a zéró kibocsátású Clarity Fuel Celltől, a díjnyertes Honda Civic Type R-ig, megmutatja, hogy a Hondának mennyire fontosak a technikai fejlesztések. A közelmúltban bejelentett „Electric Vision" stratégia jelentősen gyorsítja a piac fejlődését, és 2018-tól már új, elektromos járművek kerülnek forgalomba – tette hozzá.

A kedvező Interbrand-besorolás korántsem véletlen, tudniillik 2016-ban számos fejlesztéssel rukkolt elő a márka, s az idei évben is megannyi fontos bejelentést tettek a cég illetékesei.

A 2017-es Frankfurti Autószalonon a Honda képviselői megerősítették, hogy a márka továbbra is elkötelezett az elektromos hajtások mellett, egyszersmind bejelentették, hogy az elkövetkezendő években minden új, Európában forgalmazott modell elektromos hajtást kap. Ez utóbbit maga Takahiro Hachigo, a Honda Motor Company elnök-vezérigazgatója jelentette be az – európai piacra már 2019-ben megérkező – Urban EV Concept bemutatásakor. A Honda célja, hogy 2030-ra elektromos hajtással lássák el világszerte értékesítésre autóik két harmadát.

Szintén a Honda jelentőségéről árulkodik, hogy a cég a repülőgépek és a motorkerékpárok piacán is képviselteti magát, miként a kisgépek gyártása terén is kimagasló eredményekre lehet büszke. Persze mindennél többet mond, hogy a vállalat továbbra is a világ legnagyobb motorgyártója.

A HondaJet 2017 áprilisában új sebességrekordot állított fel a Miami-Panama útvonalon, amit az Amerikai Légügyi Hatóság (National Aeronautical Association) is hitelesített. További örömre ad okot a gyáriaknak, hogy 2017 első negyedévében HondaJetből fogyott a legtöbb a sugárhajtású üzleti repülők kategóriájában.

Robotika terén szerzett egyedülálló tapasztalatainak köszönhetően olyan innovációk születhetnek a Honda laborjaiban, mint a leleményes Miimo. Ez az intelligens fűnyíró automatikusan feltölti magát a készülékhez társított elektromos dokkolóállomáson, bármely kertben eligazodik, s csendesen, különös gondossággal vágja a pázsitot.

Az Interbrand „Legjobb Globális Brand" névre keresztelt felmérése immáron 18 éve rangsorolja a világ márkáit. A jelentés megmutatja, hogy a márka ereje mekkora hatással van a vállalat sikerére, méghozzá a termékek és a szolgáltatások pénzügyi teljesítményét helyezve a középpontba. Emellett vizsgálja a márka szerepét az ügyfelek vásárláskor hozott döntéseinél és a márka teljes erejét is igyekszik megbecsülni.